Odată cu dezvoltarea internetului interacțiunea dintre oameni s-a intensificat, din păcate doar interacțiunea virtuală, interacțiune umană având de suferit. Comunicarea online este mult mai facilă și mai rapidă decât comunicarea face to face. Este mai simplu să trimitem un mesaj pe WhatsApp sau Facebook sau orice altă rețea socială decât să scriem o scrisoare. Cu toate aceste beneficii ale...
Lucrarea dezvoltă tema reputației în mediul online, concentrându-se și pe comunicarea de criză. Vor fi analizate subiecte precum prezența pe internet, imaginea unei persoane sau organizații, metode de îmbunătățire și prezervare a reputației pozitive și metode de acționare într-o situație de criză care afectează reputația unei organizații, a unei persoane.
Încă de la începuturi, comunicarea politică reprezintă un maraton al persuasiunii aplicate asupra populației cu scopul de a strânge voturi și simpatie în detrimentul politicianului sau al întregului partid. În prezent, lupta politică și-a găsit frontul pe rețelele de socializare unde fără mari eforturi, omul politic își poate forma imaginea, exprima părerea și crea reclama după bunul plac, iar...
Lucrarea se va axa atât pe faptul că marketingul pe social media a devenit esențial în era noastră cât și importanța conștientizării riscurilor și situațiilor de criză care pot să apară, împreună cu modalități de gestionare a acestora pentru a proteja reputația influencerilor. Am de gând să adaug exemple, atât din România cât și din străinătate, care să stârnească atenția ascultătorilor și să...
Rețelele sociale sunt una dintre platformele pentru procesul de prelegere pentru vorbirea în public folosită de studenți în perioada pandemiei. Erau folosite diverse platforme pentru a susține activitățile de curs.
Scopul acestui studiu este de a afla de ce rețele sociale sunt adesea folosite în procesul de prelegeri vorbite. Metoda folosită este o metodă calitativă care are scopul de a...